Bellmunt del Priorat acollirà la darrera festa del 2023 a les viles de la DOQ Priorat. El Tast de Santa Bàrbara tindrà lloc al matí i comptarà amb la participació dels cellers: Solà Clàssic, Xavi Pallejà Viticultor, Casa Gran del Siurana, Costers del Priorat, Celler Bartolomé, Mas Bell, Álvaro Palacios, Gran Clos i La Griba.

El Tast arrencarà a les onze del matí amb la projecció del documental “Wounded land” que ha obtingut el Gran premi del jurat del Most 2023. La projecció tindrà lloc a la Sala Euterpe. A partir de dos quarts d’una del migdia a la plaça del Sindicat es farà el tast, que també comptarà amb la participació dels productors d’oli: Arrels d’en Pep i Família Sedó – Barceló i la formatgeria Linens.

L’entrada per a poder veure el documental i poder tastar els vins té un preu de 10€.

El Tast de Santa Bàrbara és organitzat per l’Associació de Cellers, l’Ajuntament de Bellmunt, el Most Festival i compta amb el suport del Consell Regulador de la DOQ Priorat i compta amb la col·laboració de la Diputació de Tarragona, Costa Daurada, Generalitat de Catalunya i el Fons Europeu Agrícola de Desenvolupament Rural. PDR 2023 Wine in Moderation.